cillalindblad

Alla inlägg under november 2009

Av cilla lindblad - 29 november 2009 20:59

ljus  

 

Idag är det första advent!! Fuskade faktiskt och fixade upp julgardinerna och stakarna igår kväll redan!!

 

Igår var vi på Fyrishov hela familjen och badade!! Var totalt slut efter 5 timmar i badet!! För att inte snacka om barnen!!

 

Idag har vi varit upp och kollat lite på skyltsöndagen! Dom hade gjort så fint med marschaller som brann längs med vägen för att visa vilken väg man skulle gå om man gick tipspromenaden!

 

Kl 16,00 hade jag bokat tid med Nathalie för nagelförlägning! Me like!! Har nu skit coola naglar med en lila "fransk manikyr", jätte nöjd! Ska bli kul och se om det kommer att gå och bowla på lördag när vi ska på julbord.. Här kommer några bilder på resultatet!

 

      

 

Har haft bonusbarnen här oxå!! J & J!! Det är alltid trevligt med några extra barn!! Jag och Johanna tog Vilda i vagnen och gick en promis med hundarna!! Vi var så duktiga!

 

Imorgon är det sista gången på hundkursen! Tråkigt!! Ska börja kolla efter en spårkurs!! Funderar oxå starkt på att gå på agility med Keaton!

  

 Bilden lånad av Malin Heden!

 

 

Nu har mitt stora feta grekiska bröllop börjat som jag har planerat att se så Tingeling på Er!!

Av cilla lindblad - 24 november 2009 08:51

http://www.youtube.com/watch?v=dDhKs8Kt1GM


Jag lyssnade ju på den här när jag var yngre!! Flört

Nu går den varm på datorn om & om igen!! Några danssteg lägger hon av oxå! Tänk på att hon fyller 4 år i mars!!

He hehehehehehehehehehehehehehehehe


vilda fin  



Av cilla lindblad - 24 november 2009 08:27

Har en vännina som gör helt underbara smycken! Har själv köpt ett halsband med mina barns namn på, me like! Köpte även ett till barnens bonus mormor, min chef May! Hon blev jätteglad.


Gå in på www.johanneli.com


Kanon julklappar till mamma, svärmor, syster mormor/farmor eller en vän!


Här kommer nåra kort på mitt halsband, dock inte så bra bilder, men ni får ju ändå en liten glimt!!


      



Av cilla lindblad - 13 november 2009 23:58

Om du vill ha någon som äter all mat du lagar till honom och aldrig säger att det inte är gott...

  

.......skaffa dig en hund!

 

 

Om du vill ha någon som går ut med dig när du vill, när som helst och så länge du önskar ...

 

  

.......skaffa dig en hund.

 

Om du vill ha någon som aldrig rör fjärrkontrollen, inte bryr sig om engelsk fotboll
och gärna vill sitta hos dig och se romantiska filmer ...

 

  

 .......skaffa dig en hund.

 

 

Om du vill ha någon som kan tänka sig stanna i sängen för att värma dina fötter, och som du kan putta ner på golvet om han snarkar ....

  

.......skaffa dig en hund.

Om du vill ha någon som aldrig kritiserar dej, inte bryr sig om hur du ser ut, hur fet du är, om du är gammal eller ung, och lyssnar med full uppmärksamhet och intresse på vartenda ord du säger; och älskar dig utan förbehåll ...

 

  

.......skaffa dig en hund.

Däremot!!! Om du vill ha någon som aldrig lyssnar, knappt lägger märke till dig när du kommer hem, lämnar efter sig skräp och skit överalllt, är ute tills långt fram på natten, kommer hem mest för att äta och sova, och är helt överbevisad om att du bara finns för att göra honom tillfreds ...

.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......

 



  

 ....... DÅ ska du skaffa dig en katt!



Jeg vet att du trodde jag skulle skriva en ÄKTA MAN? Jag vet att det skulle passa, men....
  


Skicka detta till alla väninnor för ett gott skratt!
Skicka detta till alla män för att reta dem!

 

.........HA EN ALLA TIDERS DAG!!! 
 

 

 
Av cilla lindblad - 3 november 2009 18:44

Är så in i Helvetes trött hela tiden just nu! Kan inte somna på kvällen, men är fortfarande trött!! Men det går liksom inte att somna!! Sover länge de dagar jag börjar sent! Visst upp och skickar iväg grabbarna men hinner lägga mig med Vilda en stund till innan vi duschar, gör oss klara för dagis/jobb tar vagnen och hundarna och går till dagis.

 

 

I lördags var jag på 40-års fest mycket trevligt!! ramlade gjorde jag ett antal gånger så nu är mitt vänstra knä väldigt ömt! Ja, ja that´s life!! Just det innan festen var jag till alunda och klippte mig! Har numera lugg...

 

Söndag var vi in till stan och hämtade barnen, åt middag på Mc Donalds! MUMS!!

 

Måndag kväll var jag in till stan på hundkurs. Gick som vanligt över förväntan. Undrar varför jag betalar dyra pengar, men det är på kursen han e kanon inte hemma tyvärr... Men det blir bättre och bättre. Han får ju träffa en massa andra hundar och får mattes totala uppmärksamhet hela tiden det är väl därför han e en mycket duktig/lydig och lyhörd hund på måndagarna! Han är inte som Katten Gustav och hatar måndagar iaf.

 

Nej nu ska jag ta och natta mina barn! Troligt att någon av dom vill gå och lägga sig nu!

 

Tingeling

Ovido - Quiz & Flashcards