cillalindblad

Alla inlägg under januari 2010

Av cilla lindblad - 25 januari 2010 23:18

Satans vilken tur man har ibland!! Lånade Juha´s AUDI, han var så snäll att han satt på vinterdäck till mig oxå;) Börjar med att rutfan spricker, lång lång spricka.......

Tar Audin till Vattholma och käkar hos svärföräldrarna, hem,nu lär ju batteriet ha laddat ordentligt iaf..

Ska ta bilen upp till jobbet, TROR ni att den startar?? EH, NEJ!!

Juha kom över vid 21,30, det visade sig att startmotorn inte vill vara med längre! Tur att man har VÄRLDENS BÄSTA CHEF!! Hon lånade ut sin mkt fina ganska nya disel Passat till mig!! May du e bäst!! Tusen tack! Nu slipper jag gå till dagis imorgonbitti! Kanske hinner handla lite oxå innan den ska tillbaks!


Jag har ju annars en Volvo som startar jämt! Men mannen e på "kurs" i Katrineholm mån - tors, så han tog min fina lilla bil dit!


Men problem är till för att lösas!


Tusen Tack till Stina som var så snäll och handlade ett spel till mig i stora staden i lördags! Ska försöka inviga på lördag!



                

Av cilla lindblad - 19 januari 2010 10:19

Nu ska vi snart ta oss till dagis lilla prinsessan och jag! Men det blir bil idag, snöstorm ju nästan! Ta pulkan vågar man ju knappt! Har en annan pulka hemma än den jag lämnade på dagis! Men det e väl skit samma! 

Ha en bra dag!

Tjing

Av cilla lindblad - 2 januari 2010 15:31

Sometimes in life, you find a special friend;
Someone who changes your life
 

Just by being part of it.
 

Someone who makes you laugh

Until you can't stop;

Someone who makes you believe

That there really is good in the world.

Someone who convinces you

That there really is an unlocked door

Just waiting for you to open it.

This is Forever Friendship.

This is the sacred RED ROSE

 

  

Av cilla lindblad - 2 januari 2010 15:08

   Vi Tjejer är fulla hela veckan:

 
 



MÅNDAG-ONSDAG är vi praktfulla.

 

 

  

 

TORSDAG är vi förväntansfulla.

 

 

FREDAG är vi beautyfulla

 

 

   

 

 

 

 

 

Lördag  är vi skitfulla

 

 

   

 

 

och

 

SÖNDAG är vi förhoppningsvis

 

 

ångerfulla.

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

  


Av cilla lindblad - 1 januari 2010 21:16

God fortsättning alla mina vänner!!

 

Jag hoppas att år 2010 blir ett bra år för

 

oss alla!!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards