cillalindblad

Alla inlägg under januari 2011

Av cilla lindblad - 31 januari 2011 16:38

Här har jag inte varit på över ett år! Lovar inget nu heller men vem vet det kanske blir kul att börja skriva blogg igen????


Har hänt massor under år 2010!!


* Vi köpt husvagn å hamnade i Rullsand med massor av glada, roliga å jätte snälla människor. Har fått nya vänner för livet! En sommar som familjen Lindblad sent kommer att glömma!!!!


* En av mina närmsta vänner får en dotter Thea på MIN födelsedag, kan man få en bättre present??


* Någon som står mig nära råkar ut för en allvarlig komplikation vid en "rutin" operation, men har klarat sig så bra det går efter en sån pärs!


* Vildan lämnar napparna till tomten! Duktig flicka!


* Tvättstugan äräntligen målad!! Vit!


*  Jag var å kollad  på ny häst! Men tog det mogna beslutet att jag inte ska ha någon häst just nu.


Orkar inte komma på ngt mera nu...


Får se om jag kanske ska börja blogga om  min viktminskning?? Vem vet kan ju vara bra att skriva av sig lite....


Tingeling

Ovido - Quiz & Flashcards