cillalindblad

Alla inlägg under september 2008

Av cilla lindblad - 27 september 2008 20:06

Så där ja, nu har vi packat färdigt!! Skönt! Hunnit städa undan det mesta oxå!! Jossan ska dammsuga imorgon när hon passar Shakira!!

Vi ska åka iväg till Arlanda kl 03,00. Möta upp dom andra vid statoil i Knivsta!! Sen går planet 06,30 mot Hurghada!!


Så nu tar jag en veckas semester om det inte finns någon dator på hotellet!! Ha det så bra här hemma i Sverige så ses vi när vi kommer hem igen!!

Puss Puss Puss

Av cilla lindblad - 25 september 2008 19:10

Sitter vid datorn på jobbet och kollar in lite maskeradkläder till årsfesten!! Jag vet ju vad det är för tema!! Haha!! Tänkte jag skulle försöka beställa innan vi åker så att allt inte är slut!! Var så hungrig att jag tog Stinas egen blandade Skagenröra som är supergod!! Äter direkt ur bunken!! Så sorry alla som hade velat haft en skagen macka imorgon!! Jag har ätit upp allt!! Med sked!! Man kan ju ha något till men det verkade jobbigt att hämta och onödigt oxå!! Men det finns ju annan skagenröra, för er som hade tänkt äta lite skagen imorgon, fast den är inte lika god, men den e god den med!! Känner mig riktigt nyttig!!


Ska ha begravning imorgon med Maye!! Skönt att göra något annat ibland!!

Nu har jag ätit upp allt så nu kan jag gå hem!!


Skagen,skagen, skagen och skagen!!


Av cilla lindblad - 24 september 2008 18:29

Är det så att vi kvinnor alltid städar på lediga dagar?? Tycker visserligen att jag städar alla dagar i veckan iaf. Men så fort jag e ledig gör jag det där lilla extra!! Ni vet, under skohyllan!! Typ inte kollat under den senaste året! Fy vilka dammråttor det låg under den!! Men nu är dom borta!! Skönt!!

Känns ju bättre att komma hem till ett städat hus än ett stökigt!!


Tvättat har jag oxå hunnit med idag!! Fyra maskiner!! Nu har jag ingen plats kvar att hänga på!! Men men... Hinner antagligen tvätta ett gäng till innan vi åker!! För att inte tala om när vi väl är hemma igen!!! Suck!!


Jag väntar på att lill Vildan ska somna!!! Troligt?? Nej, inte mycket!!

Puss

Av cilla lindblad - 23 september 2008 22:20

Snart bär det av till Egypten!! Ska bli så skönt!!


Grattis Marie, glömde lägga in det igår!! Förlåt!!!! (20 år va det va??)


Var in till Uppsala igår och handlade lite till resan + en massa hund/kattmat!! Så nu ska väl djuren klara sig när vi är borta!! Morfar ska ju bo här och ta hand om dom!! Shakira kommer att få en riktig morgonpromis typ kl 06,00 runt Lantgårn!! Suck, vem orkar ut och gå då??? Gäsp!


Var upp till Eva & Johan, kollade på lille Martin!! Gud så små dom är!! Men så fin han var!! Mörkt hår och jätte långa fingrar!!! Han var hur gullig som helst!! Nästa så man blir lite sugen igen!! Nej då, skojade bara!!! Har en med någon slags trots just nu som inte är så rolig!! Kul att flyga med henne i 5 timmar!!  Valium kanske??

Se så skönt dom sover!! Ibland kan dom ju faktiskt vara himla gulliga oxå!!

Av cilla lindblad - 21 september 2008 11:43

Fy vad mycket tvätt jag har!!! Tänkte att jag skulle börja tvätta undan till Egypten nu!! Men jag lär få tvätta hela veckan så frågan e om jag hinner att packa??

Nej då, så farligt är det inte!!

Kl 17,00 idag ska vi klippa oss, sen funderar jag på att åka in till Eva och kolla på lille Martin!!

Är ledig mån och ons den här veckan!! Skönt!!

Lilla prinsepessan!!!

Vilda och pappa sover!!

Av cilla lindblad - 20 september 2008 09:39

Igår var min älskade man och köpte hem virke!! När vi åker till Egypten ska min pappa bo här och byta ut staketet!! Han är snäll han!! Han ska ju även vara hundvakt!!

Så idag ska vi bara såga ett antal brädor till rätt längder och lägga på något bra ställe, så att det är klart när pappa kommer!

Ska ta en sväng runt lantgårn med Shakira först!

Dahi i sitt rätta element!!

Vilda leker fluga!!

Av cilla lindblad - 18 september 2008 15:31

Välkommen till världen lillpyret Martin!! Grattis Eva & Johan till er jättefina son!! Grattis till Michelle oxå som fått en lillebror!!

martin

Av cilla lindblad - 15 september 2008 21:27

Någon som varit i Egypten kring Hurgada och fiskat?? Letar efter present till svärfar!! Tacksam för hjälp!!


Imorgon ska vi ha personalmöte på jobbet!! Spännande!! Ska förmodligen få nytt schema!! Vet inte än om det är till det bättre el sämre! Får väl testa någon månad och se!


Hoppas att alla mina vänner mår kanon!!

Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards