cillalindblad

Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Söndag igen!!

Av cilla lindblad - 24 februari 2008 22:28

Då var det söndag igen!! tycker inte om söndagar!! Då vet man att måndagen är nära och helgen är till ända... hade trevligt sällskap igår och kollade på melodifestivalen, den är ju så där asså.. Man undrar ju ibland hur alla bidrag som inte kom med låter? Men BWO var faktiskt ganska bra.. Har varit ute en sväng med min prins idag, red bakom stallet på vägen i det fina vädret.. Då uppskattar man verkligen att man har prinsen som kan ta me en ut på trevliga små turer... Kom upp på gräsvägen och brände av i en riktigt mysig galopp när Nisse hajar till på ngt, tårarna rinner i mina ögon pga vinden.. På vägen kommer en liten tant och är ute och går med stavar!!! Hallå, jag ska ju galoppera här nu... Fick hålla in Nisse lite och sedan bar det av igen!! Frågan är om jag kommer att kunna gå imorgon. Det har ju inte blivit så mycket rida av. Tur att jag har Tove.. När jag kom tillbaka till stallet upptäckte jag att han tappat höger framsko.. Tur att hovslagaren kommer imorgon el tisdag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards