cillalindblad

Alla inlägg den 7 april 2008

Av cilla lindblad - 7 april 2008 21:17

Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera mig. Men jag har ju köpt en Orbitrek och den tar all min lediga tid just nu!!  Försöker att stå minst 5 km om dagen, gjorde det hela förra veckan och åt inget onyttigt, Åt till och med gröt till frukost på jobbet!! Ställde mig på vågen för att se om mitt nya liv gett ngt resultat!! Snacka om grundlurad när vågen visar att jag gått upp 1 1/2 kg!! Va fan!! Men jag ger mig inte så lätt!! Jag ska ge den där jävla maskinen en rejäl omgång denna vecka oxå!!


Imorgon tisdag gäller det för vårat Damlag i innebandy!! Kvalmatch nr 2, synd att Emmsan drog till fjällen!! Men vi kommer att åka till Uppsala och heja fram tjejerna till seger!!

Mina svärföräldrar måste vara bäst i världen!! Vi ska ju åka till egypten i september, många födelsedagar då ( 4 st ). Igår ringde jag svärfar för att fråga om jag kunde sätta in det vi skulle betala på deras konto!! han svarade - Vi bjuder på resan, bättre att vi delar med oss nu än sen när vi e döda!! Dom e ju underbara, nu har vi ju fickpengarna klara!! Så skönt!!!

På onsdag fyller Edwin sju år, tänk va tiden går. Stora killen med humör!! Hoppas att han blir nöjd med sina paket.

Har ju tagit tag i vikten men inte ridningen!! Måste!!!

Hoppas att alla har haft en trevlig helg!!

grattis till malin som sålt fine prins Jordy!!! Hans nya Matte lär inte ångra sig, han e hur snygg som helst! Ska bli spännande att få lite uppdateringar från danmark om Jordy!

Sov gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards