cillalindblad

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av cilla lindblad - 21 augusti 2008 20:26

Jobbig dag idag!!

När kusinerna spelade och sjöng i kyrkan var ju super jobbigt!!

Nu har vi iallafall sagt farväl till Bombom och fått ett avslut!

Min Bombom kommer att finnas i mitt hjärta så länge jag lever!

Jag kommer alltid att älska dig Bombom! Du kommer alltid att finnas i mina tankar!!

Bombom

Bombom som jag vill minnas henne, fast här saknar hon ju en cigarett i handen!!

Lite bilder ifrån kyrkan! Jag vill visa hur fint det var!!

Kistan

Bombom älskade gula blommor! Helst maskrosor och tussilago!!

Bandet

Från oss!!!


blomma

Mycket gula blommor var det!!! Den här är ifrån oss!

Mostrar

Min morbror och mina mostrar plus min mamma.

släktfan

Mostrar, barn & barnbarn.

Ovido - Quiz & Flashcards