cillalindblad

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av cilla lindblad - 19 oktober 2009 23:11

Gubben fixade musen när han kom hem! Kanon bra, nu kan jag sitta vid datorn igen!

Av cilla lindblad - 19 oktober 2009 23:01

Nu är mannen hemma igen efter en liten jobb tripp! Han åkte ju i onsdags och kom hem ikväll. Skönt att han e hemma igen!

 

Igår skulle jag göra rent grabbarnas örhängen, började med Anthon som dragit åt ploppen skit hårt, rädd för att tappa örhänget, han hade fått ett litet "skärsår" efter ploppen, gjorde rent och sa att vi får hoppas att det inte blir värre.

 

Ska ta Edwins, va fan e ploppen????? Börjar känna, fan i helvete, den sitter inne i snibben!!! Jag får panik, Edwin börjar grina! Ner och hämtar en tång, kanske går att klippa av på något vis! Nej då!

Säger åt edwin att bit i något och så drar jag lite, puh får loss örhänget en bit iallafall, nu ska bara ploppen ut oxå, blodet rinner, jag håller på och svimma och ungen grinar!

 Fan att  gubben ska vara borta när sånt här händer??? Hur som helst så efter mycket om och men så lyckas jag få ut halva ploppen ur hålet, nu e det andra delen kvar bara.....

Så, suck och stön nu är den borta och E har ett fint köttsår bakom örat. Det han var mest arg för var att jag inte satt i ett nytt örhänge igen!! Men hallå!!! Det går liksom inte! Nu får de läka och sen får vi se om han tar ett nytt hål eller om det kanske räckte..

 

Nu ska jag krypa ner i sängen med gubben!!

Tingeling!!!

 

tok  

 

Så här såg jag ut igår!!

Ovido - Quiz & Flashcards