cillalindblad

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av cilla lindblad - 5 juli 2009 00:07

hemma igen efter några behövliga dagar på Gräsö! Mitt Paradis!! Jag har faktiskt badat!! Jag tyckte att det var helt ok när det var 24 grader varmt i vattnet!! Nice!! Ungarna har badat, fiskat, bråkat och hunnit med lite minigolf oxå!!


Stina körde upp sin brorsa till Öregrund, han skulle vara bestman på ett bröllop där. Sen kom hon ut en sväng till Gräsö och vi gick lite husesyn och var ner till viken en sväng innan vi åkte hem. Vi har ätit carbonara, mums. Stina, Vilda & jag gick till grillen och käkade mjukglass, första för i år för mig faktiskt!!


Nu på kvällen har vi slappat, kollat på sommarkrysset, druckit lite vin...

Bäst av allt var att Stina hade med sig kräftor från Hjälmaren där dom har stuga... Vilka kräftor!! Ska nog sluta köpa annat skit....


Nä, nu ska jag slänga ut skitkatten så att han inte skiter på Stina som han gjorde sist hon sov här!!


tingeling

Ovido - Quiz & Flashcards