cillalindblad

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av cilla lindblad - 18 augusti 2009 22:15

Förlåt! Jag var en dag före med gratulationerna!! Eva & Albin fyller år imorgon, onsdag!!! Jag e lite väck i skallen med vad det är för dag osv!!!


Tingeling!

Av cilla lindblad - 18 augusti 2009 08:07

Till Eva & Albin som fyller år idag!


Hoppas att ni får en kanon bra dag, med mycket presenter och trevligt främmande!


Kram till Er båda från "lilla" mig!


Av cilla lindblad - 18 augusti 2009 08:01

Har varit usel på att blogga nu under sommaren, ska se om jag kan ta mig i kragen och komma igång nu när hösten smyger sig på!


I söndags gjorde jag och mannen ett ryck och hämtade grus hos grannen, kantsten hos den andra grannen och fixade vår framsida! Vart riktigt nice!


Vi hämtade oxå grannens soffa som vi köpte av honom då han köpt en ny soffa! Vi ska "bara" köpa ny klädsel på IKEA så blir den som ny! Fast nu vill man ju ha nay färger i vardagsrummet och så.. Men det kommer att ske framöver!


Första helgen i september ska vi åka till Rullsand och träffa alla mina tjejkompisar m familjer! Ska bli riktigt trevligt då vi ses alldeles för sällan....


Tingeling

Ovido - Quiz & Flashcards