cillalindblad

Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Ännu en dag är över!!

Av cilla lindblad - 9 april 2008 23:44

 Fanny och Dahi som pussas!!


Jaha ja ännu en dag till ända!! Edwin har fyllt sju år idag så tjocka släkten har varit här och grattat. Tänk om man när man fyllde sju år hade fått 1650:- i pengar!!! Det fanns nog inte på min tid!! Men nu är Edwin lycklig för nu får han åka in och köpa vad han vill ha!! Kan ju tillägga att han ville åka bums!!


GRATTIS LINDA OCH PETER TILL LILLA JONATHAN!!! Som föddes igår den 8/4. Kul med en kille till!!



Har varit duktig med träningen idag oxå!! 2 km imorse och 6 km nu på kvällen!! Beach 2008 here I come!!! Eller inte!!!

Pålle

Ylwas Pålle, tycker att bilden är ganska fin.



Tråkigt att vårt damlag inte lyckades ta sig upp till tvån igår.. Men vi österbybor fyllde nästa hela Stenhagens Gympahall!! Bra jobbat av oss!! Vi är duktiga supportrar!! Vi hejade med våra fina ramsor och det Tutades en hel del!! Har ont i öronen idag!! Men det är ju bara att gratulera Stenhagens tjejer till en kanon match. Dom var helt klart bättre än Österbys!! Men tjejer deppa inte ihjäl Er det kommer en ny säsong och nu har ju jag blivit en sann supporter även om jag hela tiden måste fråga varför domaren blåser av i tid och otid!!! Kul är det iaf.

Jag måste gå och lägga mig men det vart några koppar kaffe för mycket ikväll!!

Dahi

Vildas "häst Dahi xx", för han är ju hennes dop present från tante Maylin.



Min katt Sixten har ju en vana att dra tillbaka till Harvik, vilket jag trodde att han hade gjort även denna gång men igår när det snöade som värst började jag att bli orolig, han brukar ju komma hem när det blir skit väder!! Släppte iaf ut Shakira vid tio tiden igår kväll och började ropa på Sixten. Inget svar!! Men då drog Shakira iväg till lekstugan, gick dit och kollade och vem var inlåst där om inte Sixten. Stackarn hade nog varit där sen i lördags!! Ingen mat inget vatten eller ngt!! Han var lite uttorkad och lite rufsig men vid liv. Nu mår han som en prins igen!! Skönt, så slapp jag ett dyrt besök hos veterinären!!

Är lite deppig eftersom vår "äldsta dotter" har flyttat ner till Skåne och fått jobb på en hästklinik där. Jättekul för henne men hur ska jag nu klara mig utan ngn att prata med halva nätterna och dricka vin med?? Men hon kommer väl och hälsar på någon gång får vi hoppas!! Lycka till Malin!!! Vi kommer att sakna dig hela familjen!! Vem ska nu lära barnen att rocka fett???

Vildan ska ju titta på tv när hon somnar, idag skulle hon se Nalle Puh, jag satte i filmen och hon säger titta mamma Nalle MUUUU!! Nej Vilda Nalle Puh, ja nalle MUUU säger hon och tycker att mamman är bra knasig!! Puh heter han säger jag, men det gick väl inte in så vi tar väl om det imorgon då!! Hon somnade ganska omgående iaf. Ska försöka uppdatera med lite ny bilder oxå!!

Sov gott alla mina vänner!!

 
 
Malin

Malin

20 april 2008 00:34

Puss påre prussiluskan

http://lillskogen.just.nu

 
Malin

Malin

20 april 2008 00:36

Ha! Komentaren blev publicerad på en gång. Vem har klagat *skrattar*???
Nu vill jag veta vad ni gör? SKRIIIIIV!!!
Gå in och kolla på min hemsida "Foto". Jag har fotat en av Viljas borders i dag. Kolla in vilken liten goding!!!
Puss puss

http://lillskogen.just.nu

 
Ingen bild

Malin Hedén IGEN

20 april 2008 00:37

*hrm* Tänkte bara rätta mitt stavfel. Det heter koMMentar *smile*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards