cillalindblad

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av cilla lindblad - 7 oktober 2008 19:37

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.642119


Tycker att det var jätte synd att Linda fick åka hem!!! Men hittade ett galet klipp på IDOLs sida!! Kolla in!

Av cilla lindblad - 7 oktober 2008 09:16

Hejsan!!

Mår fortfarande skit!! men tänkte fuska lite och laddade hem bilderna från Apollo på hotellet och området!! Har ej orkat ladda ner mina egna ännu men det kommer det med!!

Så titta och njut!!

En av lagunerna!! Väldigt salt vatten men varmt som tusan!! Skönt!!

Detta är Piren ut!! Fanns en trevlig restaurang där ute och underbar snorkling!!

Skulle vilja säga att det är jag som surfar, men då ljuger jag!!

Poolen!

Poolen igen fast från en annan vinkel! Kolla Röda havet i bakgrunden!!

Lagunbaren!!

Hotellrummen var ganska schyssta!! Dock väldans hårda sängar!!

Poolen igen!! Simmade minst 100 längder varje morgon kl 06,00!! (gud, va jag ljuger bra!!)

Lagunen igen!!

Solstolar!!

Hotellet med poolen!!

Liten förhandsvisning!!

Nu ska jag snyta mig lite till!!

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards