cillalindblad

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av cilla lindblad - 25 oktober 2008 21:43

Vart ju ledig idag pga Tommys sjukhusbesök. Vildan ochjag var och kollade lite innebandy, det gick ju sådär! Men bra kämpat tjejer!! Vi förlorade!! Nästa gång tar vi dom!!


Idag har det varit en tuff dag!! Helt slut mentalt!! Fy fan på ren svenska!! Tur att gubben kommer hem imorgon!! Annars bryter jag nog ihop helt!!


Mina barn lyssnar liksom inte alltid på mig!! SUCK!!!!

Någon som har en Nanny att låna ut?? Skulle behöva en ett tag, kan jag säga!!


Nä nu e klockan 21,46 så jag måste nog gå och lägga mig!! Är riktigt trött!!

Sov Gott!!

Av cilla lindblad - 25 oktober 2008 00:27

Hej!

Jobbade till säkert 18,30. Sen var jag och hämtade ut mitt vin!! Karin skulle komma över och vi skulle ha myskväll!! Var och hämtade Vildan, som var med moster Ingela hos Mia. Frågade henne i bilen på väg till grillen för att hämta upp grabbarnas mat, om hon gjort ngt roligt idag! Hon svarar - Ja, jag spillde ut colan över maten hemma hos tante Mia!! Det var kul!!


OK!!! Inte att hon haft kul på dagis eller ngt annat!! Nä,hon spillde cola på maten!! Det är vad som var värt att minnas denna dag!! Dom e ju för gulliga de små liven!!


Karin dök iaf upp vid 20,45, vi drack lite vin, kollade på bilderna från Egypten!! Hade det lite mysigt!


 Tack Karin för att du kom!!


Imorgon tror jag att iaf Vilda och jag ska kolla på lite innebandy kl 14,00.

Vi ses och höres mina vänner!!

Sov gott!


Ensamma mamman Cilla



Ovido - Quiz & Flashcards