cillalindblad

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av cilla lindblad - 25 mars 2008 22:03

GRATTIS TANT MAYLIN PÅ 25-ÅRSDAGEN!!

HIPP HIPP HURRA!!!

Hej hopp!!

Har jobbat som en galning idag! NOT!! Är alla på påsklov eller?? Det var hur lugnt som helst! Men det gjorde ju inte så mycket för då hinner man med annat som inte är så kul, vika kartonger, damma av hyllor mm. Igår kom Tomas hit för att kolla om vi kan flytta en vägg så att Vildan får ett eget rum och Anthon oxå får ett rum så länge innan vinden är isolerad. Gubben och jag har inte samma åsikt som vanligt... Jag hade ett förslag men det var ju inget bra, eller?? Var det bara för att jag kom på det eller måste han bara vara obstinat en stund?? Förresten har han anlagt en småbåtshamn här på tomten så om någon vill hyra båtplats går det bra!! Kan ju vara bra om det skulle komma en flodvåg eller något liknande. Är inte ett dugg avundsjuk på Anton & Katarina som åker till Vietnam imorgon och ska vara där i två veckor. Visserligen betyder det att jag får jobba mycket mera och klirr i kassan här hemma blir det ju.

Min älskade lur har pajat!! Vilken otur nu måste jag köpa en ny :-) Gud va synd det är om mig!!! Jag har beställt en ny idag, Sony/ericsson K850i (ler med hela kroppen av lycka). Den kommer på posten om några dagar.. Jippie, en ny schysst telefon med 5 mp kamera!!

Anthon, Johanna och Joel tog Bussen från Uppsala hem, duktiga!! Så nu har barnaskaran utökats till fem, helt plötsligt bara...

Nej, gott folk nu är det dags att lägga sig på kudden och nanna lite! Så Sov gott.


Ovido - Quiz & Flashcards