cillalindblad

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av cilla lindblad - 10 juli 2008 23:37

Snart, snart är det semester även för mig! skönt!! Idag har jag haft begravning med Marie. Lång, lång väntan.... Men vi har haft lite kul oxå...


Ska åka till Öregrund imorgon med ett helt gäng tjejer, tror att vi e typ 10 st. Ska bli kul. Men först ska vi jobba lite jag och Marie!!


Städade idag, för imorgon kommer min mamma och ska passa Vildan!! Då e det lika bra att alla dammråttor e bort annars får man höra det i tid och evighet!!

Så alla mina vänner passa på att komma och hälsa på nu när det är dammfritt!! HaHA!!

Ska gå ner och kolla om Anthon somnat, så kanske jag får gå och lägga mig..

Puss Puss

Av cilla lindblad - 10 juli 2008 00:01

Min äldsta son Anthon har kommit in i någon grej att han inte kan somna om alla andra redan sover!! suck! Vilket innebär för mig att jag får vara vaken hela j-vla natten!! jag ska ju bara upp och jobba imorgon!! Så här har det varit typ hela sommarlovet!! har försökt allt,men han e ju inte trött, även om jag väcker honom väldigt tidigt så kan han inte somna på kvällen!! Tur att jag bara jobbar tors,fre den här veckan och tis,ons, och torsdag nästa!! Sen SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Då måste man ju hitta på något och roa barnen med oxå men det löser sig säker bara man fått sova ut lite!! Eller??

Ska gå ner och kolla om han somnat nu!! Jag e skit trött!! SNARK!!

Världens största katt??

Ovido - Quiz & Flashcards