cillalindblad

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av cilla lindblad - 18 juli 2008 17:58

har börjat semestern med att städa, tvätta och rensa ur i grabbarnas garderober. Jättekul!! Not!

I morgon ska vi ha släktträff i Eda (utanför U-A). Det är min mamma och två mostrar med alla barn och barnbarn och allas respektive!! Vi blir väl typ en 40st. Ska bli kul att träffa alla igen, sist var för 17 årsedan då BomBom fyllde 80 år. Hon fyllde ju 97 år den 6 Juli!!! Det ni!! Röker gör hon fortfarande!! Riktig krutgumma det där!! Tyvärr orkar hon inte vara med imorgon vilket hade varit kul!! Men, men..


Har nu laddat upp lite bilder från möhippan!! Två är från uppsala vimmelbilder!!

Möhippa vimmelbilder

 Bild från vimmelbilder!! På flyvärdinnan Helene!!

Alla som var med ut

Alla vi som var ut på Flustret!!!

håret

Helenes hår!!

Så här snygg var Helene i min klänning jag hade när jag slutade nian!! Observera att jag kom i en strl S!!!!! Jaha jag det var på den tiden det!!

Helene Spelar Pungboll!!



sista bilden innan hon åkte hem!!

Ovido - Quiz & Flashcards