cillalindblad

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Trevlig Helg!!

Av cilla lindblad - 12 oktober 2009 14:27

Fredags kom Jenny & Juha med barn över och vi kollade på Idol, sen började dom kolla på Wallander el något, men jag kände mig lite hängig så jag gick och la mig.

 

Har haft en hektisk helg på jobbet.Det har varit Julmässa uppe vid Herrgården, i lördags hade vi fullt hus hela dagen ända till 16,00.

 

Vi hade bjudit över några goda vänner på Taco´s på lördags kvällen. Trevligt trevligt...

Alla satt typ i soffan och glodde på fotboll Sverige - Danmark... Alla vet ju hur det slutade :(

 

Vaknade på söndagen med en fruktansvärd huvudvärk, hosta och ont i halsen. Tillbringade hela dagen i soffan och kollade på Idol och körslaget. Tänkte ni som kollade på dessa program att på Idol åkte Carolina ut, hon sjöng Lady Gaga, i körslaget åkte Andreas kör ut, dom sjöng Lady Gaga!! Hmmmmm. Inga bra odds att köra Lady Gaga alltså!!

var i väg en sväng på möte vid fyra sen hem och intog soffan igen, hade nog lite feber oxå!!

 

Idag har Lill edde varit till tandläkaren och dragit ur en tand! Stackarn.. Dom var tvugna att dra ur den för att den satt ivägen för tanden som kom efter el något! Pappan fick åka eftersom att Edde har tandläkar skräck!! Jag blir bara arg!! Sen när det blir blod så kan det ju hända att jag svimmar! Hehe..

 

Ikväll ska jag in till Uppsala och gå på hundkurs med Keaton hos Lena Carlsson http://www.uppsalahundcenter.se/. Det ska bli spännande! Jag har gått ett gäng kurser hos Lena och har alltid varit nöjd!  Rapport om hur det gick kommer!!

 

Tingeling

  

En glad fiskare!!

 

 

 
 
Maria & Gimli

Maria & Gimli

12 oktober 2009 20:08

Ja Gimli han har en hel garderob, han har säkert 10-12 täcken, matte e inte alls shoppinggalen (A) Haha! Kanske ska fotografera hela garderoben nån dag så får du se =)
Vill ha ett back on track jag med men samtidigt vill jag inte missbruka ett sånt täcke, de e ju trots allt medicinskt. Hade sånt till hästarna men även till mig själv o de e ju toppenbra!! Lika magneter fungerar bra!
Kul att ni ska på kurs, hoppas de går/har gått bra! Kolla in Gimli's senaste äventyr i stallet i bloggen =)
Ha de fint! Kramar

http://www.klingan.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards