cillalindblad

Alla inlägg den 26 september 2009

Av cilla lindblad - 26 september 2009 18:21

Var ju hem till Ylwa och gratulerade henne igår, vart nog lite för mycket alkohol för mig för jag e seg som f-n idag!! Men jag har bara mig själv att skylla!! Eller kanske kan skylla lite på Charlie som hade salt fisk shot!! Men det var gott!!


kul att träffa människor man inte brukar umgås med! Alltid trevligt att träffa andra, som vanligt är ju världen liten, det visade sig att den ena kände Henke sen tonåren, en annan hade bott i Österby osv. Det är väl typiskt va?!


Nä, nu ska jagh gå ner och gratulera min vän Jenny som fyller år idag och som kom med man och barn nu för att äta Taco´s. Vi brukar ju äta det på fredagar men eftersom jag åkte till Ylwa sköt vi fram det en dag!


Så idag Säger jag Hipp hipp hurra till Jenny på "24" års dagen! Grattis gumman!

blommor i kartong   flowera for you  

Ovido - Quiz & Flashcards