cillalindblad

Alla inlägg den 28 september 2009

Av cilla lindblad - 28 september 2009 18:00

Har lånat dessa bilder av  http://www.malinheden.se/Den bilden på Vilda och mig älskar jag!!

Keaton kollar vad Matte gör!  

Keaton på en "grön sommaräng!!"

  

Fina fina Keaton! Malin e så duktig på att hantera sin kamera!!

  

Puss på dig kompis! Malins Bordercollie Jim, världens bästa hund faktiskt!!

  

Keaton busar i hästhagen.

  

Ella jagar Keaton! Dom leker som tusan när dom träffas, kul!! 

 

Keaton & Jim

  

Lilla Gnu!!

  

Om jag gömmer mig lite här under så kanske ingen ser mig??? 

 

Jim, Ella leker meed trasan, Keaton undrar om han får vara med!!

  

ÄLSKAR DENNA BILD!!!! Vilda & jag!

  

Keaton i mattes famn!!


Tack snälla, gulliga underbara Malin för att jag fått låna bilderna och att du knäppt dessa!!

Pussssssssssss  

Av cilla lindblad - 28 september 2009 17:49

Har en konstig huvudvärk, det gör liksom ont på något konstigt sätt!! Fattar ni??

Ska försöka ta en sväng med hundarna men just nu regnar det och blåser storm.

 

Älsklingen ska åka och handla lite nu! Men jagh får inget godis!! Jag ska inte ha nåogt godis heller men ändå!!

 

Har kollat runt lite efter en bra kurs till Keaton, vi ska ju självklart gå en kurs i vardagslydnad men frågan är bara vart. Östhammar, Alunda eller i Uppsala?? Tänkte ju börja med den kursen för att sedan ta en kurs i agility, vilket jag tror kan passa Keaton perfekt..Återkommer med info till er som är intresserade...

keatonbad1   keaton bad  

 

Tänker åka till Rättvik, Vikarbyn, på fredag efter jobbet! Själv!! Bara mysa med Eva ( om jag får komma;) ), Tufsan. Gå på marknad och ha det bra!!

 

Nä,. nu ska jag köra hem Benny m barn, det regnar ju som sagt och hans bil e paj så han har cyklat ner från Söderkulla i regnet, förstår dock om han inte vill cykla hem med två barn!! 8 km!!

 

Tingeling

Ovido - Quiz & Flashcards