cillalindblad

Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Ledig torsdag!!

Av cilla lindblad - 15 maj 2008 13:51

Försov mig från hästarna!!! Dom kom ut kl 9,30, ja jag vet lite väl sent men prinssesan skulle ju tjafsa som vanligt! Hon ska ju åka runt i nattlinnet!!! Hur kul är det??

Igår var jag på Aloe vera party hos syrran, fick en ansiktsmask, är len som en barnrumpa i ansiktet nu!! NICE!!


På lördag skall vi spela brännboll! Det är all personal på bageriet mot respektive!! Kul att vi är flest tjejer som jobba på bageriet, vi har ju typ bara Anton och Janne!!! Men det skall bli trevligt, kocken Jonas grillar gott och vi springer och dricker gott!!

PusssssssssssssssssssssssssssssSimbadet och Hammarudden

 Simbadet och så ser man Hammarudden.

 
 
Yvonne Söder

Yvonne Söder

15 maj 2008 19:55

STACKARS HÄSTAR! vilken djurplågeri! sen säger ni att JAG är fjantig med mina små skithundar sen? Näe, vet ni vad fick de vänta ända till 09.30 ;-D

http://virvlans.bloggagratis.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

15 maj 2008 23:20

Förlåt? Det var jag som talade om för ovanstående att du hade länkat till henne och att jag tyckte hon kunde länka tillbaka till dig. Nu kommer du aldrig att bli av med henne och hon kommer kommentera alla dina inlägg med lagom mycket sarkasm och spydigheter. Hon är lika vidrig mot mig *skrattar* Tur att hon är min mamma och att jag älskar henne annars hade jag nog skickat lite virus till hennes dator eller något *smile*
Puss puss

http://lillskogen.just.nu

 
cilla

cilla

16 maj 2008 22:29

ja du Yvonne!!! Tur för dig att jag gillar dig skarpt!! Såg på malins blogg att hon haft en kul vecka!! Det blir bättre vännen!! Jag tycker ju att mamma Yvonne är helt ok!! Hon får gärna skriva vad hon vill!! Haha!! Tänker iaf åka över och se dom små gulliga innan dom ska flytta!! Jag får väl ingen döpt efter mig denna gång?? Kramar till er båda! Love Cilla

http://cillalindblad

 
Ingen bild

Yvonne Söder

22 maj 2008 21:13

ja, men hur länge är du ledig? *ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards