cillalindblad

Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

Avklarad SLÄKTTRÄFF!!

Av cilla lindblad - 21 juli 2008 10:27

Herregud vilken konstig vägbeskrivning man fick på Eniro, vi hamnade på en traktor väg mellan två åkrar!! Men efter en liten stund hittade vi en asfaltsväg!! Efter mycket om och men kom vi äntligen fram!! Trevligt ställe med ett stort hus där man kunde sitta inne och äta om man ville, lång lång backe upp till sovlängan där det fanns ett antal tvåbäddsrum och två fyrbäddsrum. Utedass!! Riktigt fräscha faktiskt!! Brukar ju lukta lite äckligt men det gjorde det inte!!

Jag har två mostrar plus min mamma och i stort sett alla deras barn, barnbarn och respektive var på plats!! Kul, vi var 33 st tror jag om jag inte räknat helt galet!!

Barnen kunde bada och paddla kanadensare!! Anthon och Albert lyckades förstås välta med sin!!! Vilket inte förvånar någon!!

Vi satt ute och uppe till halv två och snackade en massa skit!! Hur som helst mycket trevligt!! Så Tack Mamma för att du ordnade så att detta vart möjligt!!


Ska hämta ner hästarna från sommarbetet idag!! Dom åker ju hem inom två veckor!! Tråkigt men det ska samtidigt bli skönt!! Inte behöva in/ut släpp!! Tidiga mornar är snart ett minne blott när jag ligger kvar och snarkar i kudden!! Men jag kommer att sakna både Dahi och Nisse!!

 
 
Malin

Malin

22 juli 2008 14:26

Du har ju mina hästar älskling. Du vet! Allt mitt är ditt ;-) Ja, förutom min man dårå *skrattar*
Puss puss
miss ya

http://lillskogen.just.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards