cillalindblad

Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Tappat rösten!!

Av cilla lindblad - 13 september 2009 21:53

Hoppas att jag hittar den till imorgon bitti när jag ska till jobbet!!! Det är inte kul å inte kunna prata med kunderna, köra teckenspråk, då tror dom att jag är knäppare än vanligt!


Härom dagen vart jag kontaktad via mail av en tjej som heter Maria, visade sig att hon hämtat en hund samtidigt som mig, alltså Keatons halvbror!! Alltid kul att ha koll på släkten.


Nu ska jag sova och hoppas att rösten finns där imorgon, om jag inte pratar på hela natten ska det väl funka?!

Vet iof inte om jag kan vara tyst....


Lite nya bilder!!

TingelingKyss


hav   vilda fin   blomma   vilda karusell   ellos   söta tjejerna   grösä sv     

 
 
Maria & Gimli

Maria & Gimli

15 september 2009 21:32

Klart du får länka till oss, vi länkar gärna tillbaka om de är ok?
Nu är de inga problem o klippa klorna på Gim-gim men de är inte populärt, så fort jag sätter mig på golvet i köket så vet han va de gäller o kryper fram till mig o upp i knät ;-)
Har du nån bild på Keaton som jag kan lägga i bloggen på hemsidan? Har presenterat andra brodern Killian där oxå så vore kul o få presentera Keaton oxå. Går du nån sida bakåt så hittar du honom =)
Ha de fint!!

http://www.klingan.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards