cillalindblad

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Lite roligt!!

Av cilla lindblad - 22 september 2009 19:34

Två män är på fjälltur.

Det är soligt o varmt så de solar nakna.
Plötsligt skriker den ena: Aj! Jag blev biten av en orm på ollonet!

Den andra ringer 112.
Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han.

Den bitne frågar oroligt: Vad säger läkaren?

Kompisen svarar: Du kommer att dö!




"Jag läste i tidningen om en man som hade spöat sin kärring med ett grytlock i köket.

Vilken sjuk värld vi lever i... Va fan hade han i köket att göra?"




Ali säger till Mohammed:

-Varför går din fru 10 meter framför dig när det står i koranen att hon skall gå bakom dig?

Mohammed:

-Koranen är en mycket gammal bok, skrevs flera hundra år innan landminan uppfanns!


*

vad är höjden av manlig förnedning?....
Att springa in i väggen med STÅND å upptäcka att man har brytit NÄSAN!


*

Turken säger till doktorn:

Mina ögon svider varje gång jag pippar på svenska tjejer! Vad är felen?
Doktorn svarar:

Du tål inte pepparspray


*

En blondin hade fått en buckla på bilen och en man som gick förbi ville skoja med henne:
-Ställ dig på alla fyra och blås i avgasröret så ska du se att den ploppar ut igen.
Sagt å gjort,hon blåste utav helvete, när en blond vänninna gick förbi o undrade vad i helvete hon höll på med.
-Hon förklarade läget, varvid väninnan sa: fan va korkad du e, du har ju glömt att veva upp rutan.


*

Fyra män sitter på anställningsintervju. intervjuarens avgörande fråga till männen:
- vad är det de snabbaste du vet?
Den första mannen svarar:
- en tanke, den poppar upp i huvudet utan förvarning, plötsligt finns den bara där.
Den andra mannen svarar:
- en blinking. den kommer och försvinner utan att man har märkt att den har skett.
Den tredje mannen svarar:
- ljuset. i samma ögonblick man slår på strömbrytaren finns bara ljuset där.
Intervjuaren tror sig ha funnit sin man, då ljuset är det snabbaste han kan tänka sig,
men han vänder sig ändå till den fjärde mannen som svarar:
- Diarré'!
- VA !? utbrister intervjuaren.
- jo, säger mannen. Härom dagen körde det ihop sig i magen.

Jag sprang det snabbaste jag kunde mot toaletten, men jag han varken tänka,

blinka eller slå på lyset, innan jag sket ner mig !!!

*


Två ordentligt berusade damer stannade på vägen hem vid kyrkogården för att kissa,
den ena torkade sig med sina trosor, medan den andra torkade sig med en gravbukett.
Dagen efter ringer den ena äkta maken till den andre;
-Det gick nog vilt till igår! Min fru kom hem UTAN trosor!
-Klaga inte... Min fru kom hem med ett visitkort instoppat i röven där det stod:

"Vi glömmer dig aldrig! Från alla medlemmarna i Metall avdelning 23".




Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på hennes sängbord.
Han blir lite orolig och frågar:

- Är det din man?
- Nej så klart det inte är, säger kvinnan och kryper lite närmare.

- Din pojkvän då? fortsätter han.
- Nej absolut inte, svarar hon och nafsar honom i örat.

- Är det din pappa eller bror då?

- Nej nej nej, svarar hon.
- Men vem faan är det då?

Då svarar kvinnan:

- Det är jag innan operationen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards