cillalindblad

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av cilla lindblad - 7 maj 2009 23:23

Har varit ledig idag, hunnit gå promis ca 2 timmar, städat, tvättat, hängt tvätt, plockat ur diskmaskinen, lagat mat, ja bara varit allmänt duktig!!! Även hunnit med att prata med Eva i luren 1,23,00!! Hann ner till IP och kollade sista halvlek på damernas match, missade tyvärr Jossans MÅL!!! Duktig flicka!!


Kl 14,30 hade Vilda sitt första besök hos tandläkaren, dom räknade hennes tänder, 20 st, kollade lite och pratade lite om tandborstning...

Vilda var iaf jätte duktig med tanke på att hon e livrädd för allt som har med "läkare" att göra! Det e inte jag som överfört min blodfobi, hehe....

Vilda gapade som ett lejon.


Hittade en sticka i Vildas högra pekfinger som var varig, fick inte röra den, men nu tror jag att hon har somnat, så nu ska den bort..

Har kollat på Mama Mia 10 ggr idag oxå typ, kan inte fatta att Vilda tycker att den e så bra, jag tycker oxå den e bra men 10 ggr per dag, Nej tack det blir liksom för mycket för mig..


Detta hände för ganska exakt 2 år sedan här i Österby, några tokiga ungar!!

Som ni ser nere i hörnet 06-maj-07 kl 17,57 TOK UNGAR!!!

Ovido - Quiz & Flashcards