cillalindblad

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av cilla lindblad - 12 maj 2009 09:54

Kurser för män 2009    




Folkhögskolan fristående kurser för män HT- 09    
 
Kurs  1 
Hur man fyller på ispåsar  
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. 
950:-
 
 

Kurs 2  
WC-papper. Är det sant att  toalettpappret växer ifrån pappershållaren? 
Diskussionsgrupp 
1500:-
 
 

Kurs 3  
Är det möjligt att lyfta  upp toalettringen innan urinering? 
Och hur lägga ner den igen efter  urinering? 
Mycket praktiska övningar 
2000:-
 
 

Kurs 4  
Efter middagen: Flyger de  smutsiga tallrikarna själva till diskhon? 
Lösningar och exempel på  videoband. 
2500:-
 
 

Kurs 5  
Lär dig att hitta saker,  börja med att ställa de på de rätta platserna 
istället för att gapa och  vända hela lägenheten upp och ner. 
Öppet forum 
1900:-
 
 

Kurs 6  
Att ge blommor till din  älskade skadar inte din hälsa 
Bilder och ljudband 
4000:- begränsade  platser!!
 
 

Kurs 7  
Våga fråga efter vägen när  du inte hittar 
Berättelser ur verkliga livet. 
1500:-
 
 

Kurs 8  
Är det genetiskt möjligt  att hålla tyst när frun kör bilen? 
Körsimulator 
7500:- obegränsat  antal.
 
 

Kurs 9  
Lär dig skillnaden på fru  och mamma 
Rollspel 
1900:-
 
 

Kurs 10  
Hur man lär sig att älska  shopping? 
Andningsteknik, meditation samt mental träning.  
500:-  Alla anmälningar är  bindande
obegränsat antal.
 
Skicka vidare till kvinnor som vill ha något  att le åt 
och till män som kan ta detta..   

Av cilla lindblad - 12 maj 2009 09:43

Överlevde lördagens ballong smällande!! Lite döv när jag kom hem men det gick över...

Eva, Johan, Michelle & Martin kom över, vi käkade lite kollade Robinson och spelade Plump..

På söndags fm tog Eva, Michelle, Martin, Vilda, Jag och hundarna en promis i det fina vädret..


Söndagen tillbringade jag även sittandes på gräsmattan och rensade maskrosor.... Suck.. '

Fick dock ett trevligt break när Eva, Fredrik & lilla Tuva dök upp på en snabbvisit... Alltid trevligt att träffas även om det blir snabbisar....;)


Måndagen jobbade jag först till ca 14,00, hämtade Vilda in till stan, lämnade Vilda hos Eva, ner på stan till frissan........

Fick nästan 5 timmar egentid hos frissan... Hon färgade mitt hår, ögonbrynen fick oxå lite färg och även en plockning!! Sen åkte saxen fram, fick lugna Alex och säga åt henne att spara lite hår ;)

Jag var ju in till frissan eftersom att Alexandra ska ha mig som modell på lördag morgon kl 8,00... Ledig lördag...

Men jag kommer att bli såååå fin i mitt permanentade hår!!! Såg ungefär hur det färdiga resultatet kommer att bli efter att vi testat att rulla håret och jag fick sitta under torken...


 Alexandra, du kommer att klara detta prov galant... Oroa dig inte.. Puss


Tack till Eva, Johan & Martin som kunde ta hand om Vildan, det var guldvärt...


Ska till dagis snart, börjar jobba 12,00.




Ovido - Quiz & Flashcards