cillalindblad

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av cilla lindblad - 20 maj 2009 21:59

Måste ju Gratta Malin till Lägenhetskontraktet!! Nu kan jag åka till Malmö och få bo i ett eget rum!!

 Malin, finns det lås på den dörren?? Med tanke på din gubbes konstiga drömmar ;)


Har en plan att jag ska åka ner när det är Falsterbo Horse show (v29?), det ska ju vara något riktigt maffigt att titta på, har jag hört.



Av cilla lindblad - 20 maj 2009 21:54

Tur att man  får lite klirr i kassan igen den 20:e varje månad.... 

Det har varit lite tomt i kyl och skafferi den senaste tiden...

Tog med mig Jossan, Vilda och drog in till U-a för att storhandla på Willy´s. Vi fick med oss Johanna hem oxå... Stannade på donken och åt middag!!hihihi.

Jossan och jag tog en promis med hundarna när vi hade packat ur alla kassar!

Ska ner och kolla på Rallybrudar som mannen varit och hyrt, igår såg vi Allt flyter, den var sådär tycker jag.

Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards