cillalindblad

Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Begravningar!!

Av cilla lindblad - 22 maj 2008 21:30

Imorgon ska jag jobba på två begravningar!! Det är inte så kul när man känner hela bunten som ska gå!! Har varit och dukat färdigt till den ena, den andra tar vi i morgonbitti.


Idag var ju Vildan magsjuk!! Vaknade 00,35 av värsta kast spyan!! Sen kom nästa!! Tvätt och åter tvätt! Vad kul det är med barn. Men sen har det inte kommit någon mer spya, feber däremot. Imorgon får pappan vara hemma med henne, vilket nu påminner mig om att jag inte anmält till f-kassan att hon varit sjuk idag, f-n va mycket det är att komma ihåg.


Var iaf och köpte blomjord idag och planterade lite blommor fick strålande hjälp av Vildan som tog en hel fröpåse och hällde ner på ett och samma ställe och sedan frågar - mamma, vart e blomman?? Ja du lilla gumman det tar ett tag innan dom kommer att börja växa om dom nu gör det. Får väl ingen plats i den där krukan nu.


Puss på Er alla! Om ni kommer till Österby i helgen så är det ju Hundutställning som ni inte får missa inte heller kaffe med dopp på Hembageriet!!


Någon som ser vad detta föreställer??


 
 
uksf

uksf

22 maj 2008 22:32

Bara för att jag vet vad det är på bilden, så behöver inte det betyda att jag är gammal. Det är ett DRAGSPEL!!!
Älskar Vildans kommentar om blomman *LOVE*. Tråkigt att hon är sjuk :-( Nathalie har också varit sjuk med jättehög feber och spyor, men jag tror hon kräktes av den höga febern faktiskt.
Miss ya!
Kramis Malin

http://lillskogen.just.nu

 
Johanna

Johanna

22 maj 2008 23:49

Dragspel är min gissning c(;

http://www.Johannasvardag.blogg.se

 
Ingen bild

cilla

24 maj 2008 23:22

ja det är rätt gissat!! Tyckte bara att min älskade man tog en sån fin bild?? Zoomar typ max!!! Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards