cillalindblad

Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

BALLONG-LÖRDAG!!

Av cilla lindblad - 8 maj 2009 23:03

Hur kul låter det?? Det kommer att smälla en hel del på jobbet imorgon vill jag lova..

Vi har 150 ballonger med allt från 5 % till 50% i som man får smälla vid köp över 100:-. Fy, jag kommer att vara helt slut i öronen imorgon...


Men det e kul att jobba när det e full fart hela tiden, så ni som inte vet om att det är Ballong lördag imorgon åk  till Österbybruk...

Det kommer att vara en hel del uppträdanden och man kan gissa hur många ballonger som dom släpper upp i  luften och vinna fina priser.


Nu ska jag ta en dusch tror jag, gubben e hos grannen och tittar på hockey.. Edwin sover borta, Vildan sover i vår säng och Anthon har precis lagt sig...

Fina Nisse ponken...


Alla djur e inomhus!!!

Farväl alla läsare....

Sov så gott...


 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

9 maj 2009 15:34

Fina Nisse! Har du hört något om hur han mår och vart han finns?
Puss puss

http://www.malinheden.se

 
Sussie

Sussie

11 maj 2009 11:09

Hur står det till med öronen? Överlevde de lördagen?

http://bullmamman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards