cillalindblad

Alla inlägg den 9 december 2008

Av cilla lindblad - 9 december 2008 19:47

Börjar ju som sagt att bli kanon förkyld. Hade hoppats på att det skulle gå över!! Men icke sa nicke.. Hellre förkyld än magsjuk iaf... Eller vad säger du Malin??


Ska faktiskt gå och lägga mig tidigt idag oxå. Är helt slut och trött i hela kroppen.

Kramisar


Den här är oxå lite rolig tycker jag!! Fick den skickad till mig på mailen..

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod kan i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...

Ovido - Quiz & Flashcards