cillalindblad

Alla inlägg den 24 december 2008

Av cilla lindblad - 24 december 2008 21:41

Av cilla lindblad - 24 december 2008 21:34

Ska det var kul eller? Ungarna grinar för att dom inte vinner, jag blir sur för att reglerna ändras hela tiden! Vildan sitter och sjunger vid sin fina flygel. Halleluja!! Hallå!? Mamma Mia är väl helt ok, hur som helst är hon väldigt glad över sin flygel. Väldans trött oxå, har gått upp för att försöka få henne att sova nu. Då sätter jag mig vid datorn så ligger hon i vårt rum och kollar på Nalle Puh. Ska gå ner och röka tror jag, spela vet jag inte om jag vill längre.


Anthon & Edwin vart oxå jätteglada för sina presenter efter mycket tjat och gnat. Nu sitter edde och spelar Ps2 - Indiana Jones Lego. Fråga inte mig vad det är, förmodligen något han inte får spela. nej då, ålder från 6 år tror jag att det var, så det är cool. Anthon fick nyaste James Bond Ps2 spelet, mycket nöjd vill jag lova. Johanna har fått ABBA-singstar och mickarna är me´. Kanske ska gå ner och sjunga lite ABBA nu då.. Mamma Mia kanske?


Ha en fortsatt bra JUL min vänner.

Kram



Av cilla lindblad - 24 december 2008 12:58

Vill önska alla mina läsare en riktigt GOD JUL!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards