cillalindblad

Alla inlägg den 14 december 2008

Av cilla lindblad - 14 december 2008 13:46

Igår kväll hade mitt jobb julklapps utdelning hemma hos Janne & May! Vi åt lite Taco´s, drack lite vin delade klappar och spelade lite spel! Mycket trevligt! Henke var hemma med barnen, sin syster och svåger..


Förkylningen börjar äntligen att bli bättre!! Men nu börjar Vilda bli kanon snorig.. Får se hur det går den här veckan om jag måste vara hemma någon dag.


Måste ta mig in till U-a och köpa julklappar!! Jag kommer att vara en av dom som åker runt den 23:e och undrar varför alla klappar är slut!! Det bästa vore ju faktiskt att köpa klappar i mellandagarna! REA!!! Undrar vad barnen skulle tycka om att få en klapp med en peng i och själva åka in och köpa vad dom vill ha! kanske skulle börja med det!! Tycker att Julen är lite små jobbig!! Vet inte varför egentligen men jobbigt är det iaf...


Nej, nu hör jag att Edwin kollar på Björn Gustavssons dvd!! Ska kolla lite jag med!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards