cillalindblad

Alla inlägg den 18 december 2008

Av cilla lindblad - 18 december 2008 22:58

Har lyckats köpa lite klappar idag!! Skönt! Föreslog grabbarna att dom skulle få någon klapp och resten i pengar så kan dom åka in på mellandagsrean och köpa vad dom vill!! Dom gick med på det!! Då slapp jag jaga runt efter en massa skit, bara för att dom ska ha något!! Har faktiskt köpt två PS2-spel till dom!! Så då kommer dom att ha att göra ändå!!


Tack Jennie för att du passade Vilda idag så att jag kunde ta mig runt själv! Även tack för allt kaffe!! Jag mår illa nu!!

 Så söt hon är lilla Tess!! Det har du gjort bra Pilla!! Kul att träffa dig igen!! Vi får ta och ha en tjejkväll hemma hos Jennie snart!



Imorgon kommer Maylin!! Har inte sett henne på ett bra tag nu!!


Hoppas att jag klarar mig ifrån vinterkräksjukan! Träffade Ylwa idag på stan och hennes familj låg hemma och spydde för fullt! USCH!!


Ska gå och natta gubben nu, han ska ju ut på galej imorgon!!

Sov gott...

Ovido - Quiz & Flashcards