cillalindblad

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av cilla lindblad - 2 mars 2009 22:05

Rösta gärna om vad du tycker om Melodifestivalen!

Puss

Av cilla lindblad - 2 mars 2009 21:59

Skönt, ny tvättat hår som luktar otroligt gott! Jag ska faktiskt hoppa i säng nu. Har nattat alla barnen och tror att dom sover! Håller tummarna.

Malin kom gärna på onsdag! Brukar sluta mellan två tre tiden. Lite flex, du vet.

Eva skönt at du fått fixa håret innan lördag ;-)

Jag vill oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sov gott

Jag säger som Malin lämna gärna en kommentar eller två, skulle vara kul att veta vilka som tassar omkring här och läser. Puss

Av cilla lindblad - 2 mars 2009 18:31

Kolla vad mina arbetskamrater är duktiga på att göra tårtor!!

Tutt Tårta!!

En bild uppifrån oxå! Det är jag som varit modell, hehehe, tror inte det va!!! Önskar att de var så!

Vet inte hur jag lägger bilden rätt så ni får titta så här!! Nu är den färdig för avfärd! Till Oskar som fyller 8 år!!!!!!!!!!!!!!!!! Undrar om han uppskattade tårtan? Vem vet?

Blixten Mcquin, stavas det så?? En liten pojke på 3 år fick denna fina tårta, hoppas att han vart glad. Obs, den är inte riktigt färdig här!!

Den här fina tårtan skulle en liten fyraårig flicka få, hon vart nog överlycklig.

Det är Anton & Christina som gör dessa roliga och fina tårtor! Dom e så duktiga!

Ovido - Quiz & Flashcards