cillalindblad

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av cilla lindblad - 15 mars 2009 20:48

Idag har det varit 52 besökare typ och inte någon som röstat om ni tyckte rätt låt vann!! Skäms på Er!!!

Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssss

Av cilla lindblad - 15 mars 2009 20:44

Grattis tjejer till seriesegern!! Ni har varit grymma! Ska bli kul att följa Er i 2:an sen.

Lite bilder från dagens match mot Rasbo, inte så bra kvalite dock.

Med guldhattarna på tackar dom sin trogna publik!!

Av cilla lindblad - 15 mars 2009 08:44

Har inte bloggat så flitigt denna vecka, har inte haft tid riktigt. Igår så jobbade jag först, sedan hem, ut med Shakira, tog en dusch, ett glas sangria! Mums!!!!

Vid havlfem kom Eva, Johan och Martin, även Anette, Martin, Joel och Johanna kom, för att fira prinsessan.

Vi käkade Taco´s, gott, sen fikade vi lite på semeltårta för att avsluta sittandes i soffan och kolla på melodifestivalen.

Vilka krånliga röstningar, alltså egentligen inte kanske, men man trodde ju faktiskt att EMD el Måns skulle ta hem det! Fast jag gillar faktiskt låten som vann, gillar Snälla, snälla oxå men den tror jag inte vi skulle ha skickat till Moskva.

Jag höll ju på Alcazar, tycker den e riktigt bra, disco liksom.


Eva, Johan, Henke och jag spelade en sväng plump efter att tomtebofamiljen åkt hem. Vi gick och la oss vid 00,30 kanske.


Kul att Eva, Johan & Martin sov kvar här, jag hör att dom är vakna därnere men vet inte hur det har gått för dom inatt. Ska gå ner och få rapport nu.


Henke ska på fiskemässa, så jag vet inte om Vilda och jag ska ta oss till Rasbo och kolla tjejernas sista innebandymatch, vinner dom idag eller spelar oavgjort så tar dom hem serien. Jag ska hur som helst hålla tummarna!!

Lycka till Tjejerna i IFK/DÖ.


Nej, luktar kaffé, så bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards