cillalindblad

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av cilla lindblad - 9 juni 2009 19:04

Har haft lite mycket den senaste tiden, därför inga inlägg.... Sorry!!


Jag fick ju USA besök av Barb och hennes man Woodi, mycket trevligt... Nu är hela familjen välkomna till Alabama!! Ska börja spara nu bara, biljetterna går på 5000:- per pers!! Någon som känner sig givmild???


Förra veckan på onsdagen kom ju Eva och lilla Tuva, det var mycket trevligt och mysigt. tuva måste vara ett av de snällaste barn jag träffat! Hon bara va, liksom.. Tyvärr var det ju skit väder så någon långpromenad vart det inte..


I fredags tog Jossan Ö studenten, så jag var dit en sväng och åt god mat och firade lite!!


I lördags hade vi vår brännboll... I år skulle vi, personalen vinna hade vi tänkt, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig! Men dom andra var värdiga vinnare... Vi fick god mat, hade en trevlig kväll med musik, snack, fotboll, bastu och spel... Kom hem vid 03,30, gäsp................

Är fortfarande seg..


Igår gick jag och Karin på promis med tre hundar, vi gick upp bakom stallet och gick iaf 4 km. Skönt, det gör vi om Karin!!


Ska ner och äta nu sen ska jag och hundarna gå till Film... Fotboll där, la Familja tog bilen, men jag måste röra på mig tyvärr ;)


Idag kom skattepengarna, hurra!!! Skönt att betala lite skit man låg efter med...


Hoppas att Jon får sin operation imorgon, Jag håller tummarna och tänker på er i familjen Hede´n nu... Vi kanske kan ses något snart??


Pussssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards