cillalindblad

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av cilla lindblad - 28 juni 2009 23:04

I lördags så var vi upp och badade (inte jag Helena!) vid simbadet, Anette och Martin kom ut från stan. Vid 17,30 drog vi till vattholma, svärföräldrarna skulee bjuda på grillat, mums.. Snälla Martin körde hem mig, Anthon och Vilda. Tack Martin!!! Skönt att slippa sätta sig på bussen med en trött 3 åring. edwin vart hämtad på dan av barnens gudföräldrar, han fick åk med ut till stugan.. Ville oxå....Snyft..


Söndagen började jag med att grunda 7 brädor till taket!! Duktig jag e!!... Sedan for Anthon, Vilda, jag och hundarna till Fagerviken till Jennie & Chrille. Vi har badat, solat, ätit gott och bara myst! Tack för att vi får komma!!


Tråkigt att jag inte får bada pga tatueringen, men det visste jag ju iof. Något som känns ännu värre är att jag har fått soleksem!!!! Fan oxå, jag som är en soldyrkare... Fick ju det i Egypten oxå, så nu gäller det att hitta på ngn bra smörja el ja vad vet jag. Några tips?? Inte skuggan!!!


Nu ska Vildan få lite välling, faster kommer imorgon så hon slipper vara på dagis, jag slutar 18,30, sen ska vi börja greja med gäststugan!! Ska bli kul!!


Ovido - Quiz & Flashcards