cillalindblad

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av cilla lindblad - 21 juni 2009 23:01

först ska jag börja med att gratulera min Mamma & Göran som fyller år idag, Hipp hipp hurra! Grattis till er båda och tack för god mat och trevligt sällskap!


Äntligen är helgen över! Hur kan jag skriva så??  jo, min Malin har det skit jobbigt just nu ändå. så kommer en Stor helg och det gör så klart inte saken bättre. Midsommar är en sådan helg när man vill vara med nära och kära! Läget är just nu stabilt och dom kommer att sätta igång med rehabilitering imorgon tror jag att det var;) Klart att allt måste bli bra! Men vi (min familj) tror och ber att allt ska bli som vanligt igen! Även om det kommer att ta lite tid!! 

Jag tänker på Er varje dag, jag finns här.....


Nu ska jag nanna kudden för jag ska iaf jobba imorgon, skönt för er som har semester nu när det ska bli kanon väder. jag jobbar iaf med Emma E imorgon ska bli skit kul....


Sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards