cillalindblad

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av cilla lindblad - 16 juni 2009 20:03

Idag har jag varit till Vet med Keaton, han har nu inga kulor kvar, stackarn... Han går omkring här med en jättestor tratt och piper. Han ska få lite smärtstillande innan sängdags. Keaton fick även sin 1-års vaccination idag. Han fyller på måndag (23/6) om det är någon som vill komma på kalas??


Igår var jag hem till min kära vännina Malin, vi pratade och skrattade, försökte få henne att tänka på något annat en stund, jag tror att jag lyckades ganska bra.. Självklart vart det en hel del prat om Jon oxå, men det kändes som att Malin fick lätta sitt hjärta lite! Jag tvingade henne att äta en god Skagen macka från bageriet oxå, tror nog att du slarvat lite med maten gumman.. Jag finns här för dig och din familj..


 Jag tog med Malins två undulater hem, eller hem och hem, jag lämnade av dom 22,30 på ÖSTERBY ZOO!! Snacka om service!!! Karina hjälpte mer än gärna till att omplacera dom små liven.


Nu ska jag ta och ladda ner mina bilder från kameran...


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards