cillalindblad

Alla inlägg den 2 november 2008

Av cilla lindblad - 2 november 2008 17:40

Fick ett gulligt Sms av Li i morse som jag bara måste dela med mig av!!


HEJ CILA JAG FYLDE ÅR           I     GÅR  JAG FIK  EN MOBIL OCH ETT PAR RÖDA JINS    OCH EN BOK    OCH JÄTE MYKE     GODIS  OCH JAG FIK  EN HEST          VÄSKA   OCH JAG SKA ÅKA TILL   MINA KUSINER    FÖR HAN FYLLER ÅR IDAG MEN ALA SKA GRATA MIG I DAG HEJ DÅ          KRAM LI


Gulligt va?? Skrev till henne och sa Grattis! Fick tillbaka TAK!


Det är inte lätt! Men jag tror att Li är bättre än min mamma på att hantera en mobil!!


Ska försöka uppdatera med lite nya bilder!! Orkar inte idag! Sov i en husvagn inatt!! Det gick bra!!

Vi vart bjudna till Storvreta på HALLOWEEN FEST! Juhas mamma Kaja tyckte att vi oxå skulle komma dit, så sagt och gjort, vi packade in oss i bilen och for! 

Tusen tack för trevligt sällskap och god mat!! Hoppas att vi får komma igen!! Även om hunden skrämde slag på katten!! SORRY!!

 Hoppas att Maja kommit hem igen!!

Lycka till på torsdag Vera!!


Ovido - Quiz & Flashcards