cillalindblad

Alla inlägg den 12 november 2008

Av cilla lindblad - 12 november 2008 22:06


Har idag mailat över en hel del bilder till folk som ville ha, efter festen i lördags!! Vissa kankse inte ville ha men fick ändå!! Hahaha!!

Alltså inget illa menat!! Ta nu inte detta fel heller.

Jag vet att det är flera som väntar, men det tar sådan tid att nu e jag less för ikväll!! Ska fortsätta imorgon!! Lovar!!!


Gubben har ju Dart på onsdagar så Helene och jag har som tradition att prata i luren med varandra då. Helenes man Mattan kastar oxå dart i samma lag! H och jag pratar typ en gång i veckan alltså! Men idag så gick det inte!! Snyft... Nä då, H måste plugga till en tenta. Hon ska ju bli POLIS!! Fy, vad läskigt.. Är inte poliser lite läskiga? Iallafall om man kör bil och det är en kontroll, även om jag kört lagligt och har bälte på mig så blir jag alltid jättenervös! Har vi betalt skatten, är bilen bes, fungerar allt som det ska??  Är det bara jag som känner så?? Intressant fråga att ta upp!


 Har ju poliserna som kommer in på jobbet och fikar, dom e ju hur gulliga som helst! Även om dom slår upp bildörrar på min bil!!! Har ju så många bucklor och repor så en till gör väl inte så mycket, eller??


Tog en fin bild på Edwin och lille Martin när dom var här för någon helg sedan!  Edwin ser så stolt ut!!

Har även fått en bild av Malin (skåne) på hennes hus hon ska flytta till!1 Jag ska komma så fort jag bara kan!!


Så här fint är gruvtornet en tidig morgon!






Ovido - Quiz & Flashcards