cillalindblad

Alla inlägg den 20 november 2008

Av cilla lindblad - 20 november 2008 17:41

Idag tog Vilda och jag fram pulkan och gick och hämtade Edwin i skolan! Tog en snabb fika på jobbet, vidare till Ica för att inhandla kvällsmaten! Fläskfile med potatis kroketter blev det!


Jag tycker att det är mysigt att det äntligen har kommit lite snö, ungarna kan åka pulka och bob. Tända en massa ljus,  slog mig just att jag måste åka och köpa nya! Om jag tänder alla mina ljus en kväll så går det åt 100 st värmeljus!! Kan säkert tända flera om jag skulle vilja! Men det blir ju ganska varmt här hemma!


Fick ljusen från ljuspartyt i måndags, det luktar så gott nere i köket där alla andras ljus står och väntar på att bli hämtade.


Jag ska iväg vid 21,30 och duka inför begravningen i morgon. Det kommer att bli en jobbig dag imorgon. Speciellt när jag känner i stort sett alla som är där. Känslomässigt kommer jag att vara helt slut imorgon kväll. Det är så jobbigt att se dom man tycker om ledsen.

Men jag tänker extra mycket på Er ( ni vet vilka ni är)...

Ska tända ett extra ljus i morgon kväll bara för T!

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards