cillalindblad

Alla inlägg den 25 november 2008

Av cilla lindblad - 25 november 2008 20:50

Igår när jag skulle åka till jobbet lyckades jag med att halka på trappen, svichs liksom så var jag ute i snön.. Tänkte inte så mycket mera på det. Ni vet ju hur man (iaf jag) brukar göra om man halkar el så, man reser på sig och hoppas att det inte var någon som såg hur klumpig man just varit!

Lämnade Vilda på dagis och upp till jobbet. Kände efter några timmar på jobbet att Aj, va ont jag har i höften och min vänstra handled.. Va kan jag ha gjort?? Kom sen på vad det var som hänt, tog ju förmodligen emot mig med handen när jag halkade, höften fick ju en smäll i fallet den med!! Ändå har man mycket fett som borde dämpa fallet lite. Icke sa nicke!


Idag tog jag sparken till dagis, satte Vilda på en fällbit och knöt fast henne med Anthons Palestinasjal.. Funkade faktiskt riktigt bra! Fint sparkföre idag oxå...


Nu ska jag försöka få lillfisan att sova lite...

Ovido - Quiz & Flashcards