cillalindblad

Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Lånade barn..

Av cilla lindblad - 28 december 2008 22:55

Idag var jag och Anthon in till Uppsala för att han skulle handla ps2-spel. Vi skulle även hämta upp kusin Johanna. När vi ändå var i stan kom vi på att det är lika bra att kolla om Li ska med ut oxå. Sagt och gjort, nu har jag två extra barn här hemma.

 Mina barn håller just nu på att börja bygga en koja. Hallå!! Ni ska sova nu...............


Jag ska jobba imorgon, trött efter gårdagen.


Lördagen tillbringade min käre make med sin favorit sysla, dart! jag körde upp honon till lokalen till 11,00dom skulle köra en kort julcup. Jo, men visst, han dök upp hos chefen kl 22,15.

 Vi andra träffades redan kl 18

 för att äta lite och prata innan vi skulle bada tunna. Jag hade med mig alla tre barnen, dom började med att spela tv spel ett tag innan tjatet började, -Ska vi bada snart? -Ja, vi ska, snart.


Det var ju bara att byta om och gå ut i kylan, men gud så skönt det var i tunnan, Åhhhh. Vildan tyckte att det var jättekul, tyvärr hittade jag inga armpuffar så hon fick vara utan, det är ju lite djupare på mitten i tunnan men det stuntade hon i, hon bara kastade sig ut. Det hela slutade med att Janne, Filip och jag satt med armarna ut i mitten för att kunna fånga upp denna totalt orädda lilla varelse.. Hon sa till och med åt mig att släppa henne för att hon är en stor tjej nu.


När vi badat färdigt gick vi upp och duschade lite för att sedan inta vardagsrummet och sjunga singstar och spela guitar hero, riktigt roligt.


Anthon, jag, Filip, Lina och Maye fick för oss ca 00,30 att vi skulle bada igen, men då var det så j*vla varmt att vi fick sitta mestadels på kanterna .


Tusen Tack till May & Janne med familj som låter oss komma och bada och sjunga lite ibland. Edwin tackar för att han fick sova kvar:-), om än lite motvilligt.

 
 
Eva

Eva

29 december 2008 14:56

Vad skönt det lät att bada tunna. En sån får ni skaffa så vi kan komma och bada :).

Tjingeling

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards