cillalindblad

Alla inlägg under december 2008

Av cilla lindblad - 8 december 2008 20:01

Hade en jätte rolig kväll på Julgalan 2008, tråkigt att det inte var så mycket till julbord bara!! Inget fel på maten men det fanns knappt något att välja mellan!! Showen var hur bra som helst!!! Vinet var oxå jätte bra!! (hahaha).

Tappade en klack på mina stövlar!! Inte hela utan bara en liten del... Men ändå..

Vår buss chaufför Juha skötte sig utmärkt hela kvällen!! Tur att han vet hur jag e annars hade jag nog fått gått hem!! Eller hamnat i Ullared kl 06,15?? hahahahaha..


Kommer som vanligt en uppdatering på lite bilder och så. Har inget batteri i luren och är skit trött, jag pallar inte av att gå ut och komma hem kl 04,00...Är för gammal helt enkelt! Mådde faktiskt hyfsat ändå i söndags.. brukar ju må skit hela dagen efter!

Nu ska jag natta mig själv!! (20,14) är min klocka!!

Sov gott!!

Av cilla lindblad - 4 december 2008 22:27

Ser verkligen fram emot lördagen då vi ska till Kista på Julgalan med jobbet!! Vi ska äta gott julbord och kolla på en massa kändisar! KUL!!

Vi ska samlas på jobbet  kl 14,30 för lite glöggmingel och sedan avfärd kl 15,00. Vi har ju en Juha privat chaufför som rättar sig efter oss!! Jag har hittat på lite bus vi ska göra på bussen dit!! Inte så farliga bus, jag är ju ändå en ganska snäll människa!! Vi har typ deluxe biljetter och får lite glögg när vi kommer dit, sedan mat och öl, vin & läsk fram till showen börjar, ca 21,00, (det ingår i biljetterna). Efter showen är det dans till dansbband eller Dj´s, "discokungen" mår ju tyvärr inte så jättebra!! Hostar och snorar han med!! Får hoppas att han kryar på sig innan lördagen. Då ska du få se Fanny att han kan han!! Bussen går hem någon gång efter midnatt och då lär jag sova sött och ha ont i tassarna!!!


Min klänning som jag tror att jag ska ha på lördag!

Bilden är lånad från Halens.se


Tusen tack Maye och Fanny att jag fick åka med er till U-A idag! Lär ju få åka in en, två gånger till innan alla klappar är köpta!! Tack Maye för maten oxå!! Det var gottigottgott!! MUMS!

Hoppas att ni återfår det som glömdes på en buss i U-A (nämner inga namn :-)

Vi ses imorgon på jobbet!

 Vildan verkar lite kinkig!!  Hoppas bara att det inte är ngt med hennes öron!!

Sov gott!!

Av cilla lindblad - 2 december 2008 22:08

Jaha ja, då kommer mamma imorgon! Står bordet så att kristallkronan är centrerad över bordet?? Det är sånt som min mamma lägger märke till och klagar på! Flytta bordet då för i helvete!! Har man tre barn så flyttar bordet på sig lite ibland!! Det e liksom bara så!


Jag vet att du tycker om mig Malin! Vet hur du e!! Skrattar!!


Eva.G hoppas att Martin mår bättre! det är inte kul när dom e så där rosliga när dom är så små!


Eva.M ta det lugnt imorgon med all snö ni fått!! Bada och njut av värmen i poolen! Pussa lill Tuvan från mig!


Måste visa en bild på min bil med snö på taket!

Jag vet att jag var en trafikfara!! Märkte det när jag kom hem och bromsade in på parkeringen! All snö kom ner på rutan!! Barnen tyckte det var jätte roligt! En gång till mamma sa dom och skrattade!!

Lilla Vildan fick åka pulka från dagis, det var kul tyckte hon!!

Hon fick med sig en hel kartong med stora pepparkakshjärtan hem!


Jag orkar nog inte skriva mera idag! Så sov så gott Era nattugglor!!


Ovido - Quiz & Flashcards