cillalindblad

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Grattis lilla Prinsessan Vilda!!

Av cilla lindblad - 12 mars 2009 12:00

 


Tänk att det redan gått 3 år!! Jag hade sagt åt Vilda att hon måste ligga kvar i sin säng tills vi skulle komma och sjunga för henne. När vi kom 05,55 så låg hon så fint och väntade, klarvaken men ändå!!

Hon fick några paket och slet upp det första, överlycklig - Det är en Dora film, åhhh Tack, tack tack.. Nästa paket - en till Dora Film, tredje paketet - Dora öronmuffar! Fjärde paketet -Dora hårspännen...

Jag sa åt henne att hon kunde gå ner och titta därnere, för att det finns flera paket där. Hon sprang ner och slet upp resterande paket.

När grabbarna gått till skolan gick vi upp och la oss i sängen med den bärbara dvd-n och kollade på Dora filmerna... Jag somnade visst ;).


Är på jobbet nu, Vildan fick tre paket här oxå som Stina hade köpt, GullStina!! Nu ska vi gå till Ica och köpa karameller säger Vildan, jag ska panta en massa flaskor/burkar, måste även komma på någon bra mat att bjuda på ikväll.

Återkommer senare under dagen.

 
 
Eva

Eva

12 mars 2009 12:45

Du får gratta lillstumpan från oss. Tänk att hon har blivit så stor :).
Jag ringer dig i morgonkväll, ska på syjunta ikväll.

Puss

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

12 mars 2009 16:36

En sån fin liten tjej :)
Grattis på 3-års dagen!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

12 mars 2009 20:02

Grattis från oss på Kölngatan!

 
Sofia

Sofia

12 mars 2009 20:56

Hej Hej!

Vilken liten prinsessa!

Tack för titten på min blogg
Välkommen åter.

Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

13 mars 2009 07:54

Men fyller hon år samma dag som min Theo...va kul!! kram

http://www.theooliwer.blogg.se

 
Fanny

Fanny

14 mars 2009 22:44

Grattis till Vildan !

http://www.fannytheminibaker.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards