cillalindblad

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Morfar har varit här idag!

Av cilla lindblad - 26 mars 2009 15:15

Grattis Bästa gudmor Jennie på din 23-årsdag! Vi ses någon annan dag!

Hipp Hipp Hurra!!!!

 



Vilda och jag har haft en slödag! Vi har legat i sängen och kollat på Barbie Öprinsessan.


Morfar skulle till Österby för att få bilen fixad, dock kl13,00, men han dök upp hemma hos oss redan 10,30. Morfar tog Shakira på en promis runt lantgårn och jag gick ner och fixade med tvätten, bäddade rent i vår säng och dammsög och torkade golvet här uppe vid datorn.

Morfar kommer hem, släpper in Shakira som genast springer upp till mig där jag sitter vid datorn, vad gör hon - jo skakar av sig all jävla skit från vägen på mitt ny torkade golv!!! F-N!! Därför vill jag inte ha hund! De blir så jävla skitigt inne, även om jag lägger henne i korgen för att torka.

Så det var ju bara till att torka en gång till!! SUCK!!

Nakenhund nästa gång kanske?


Vi har varit upp till jobbet och Vilda och Jossan käkade ärtsoppa, jag tog en kaffe, sen ringde syster yster och sa att vi skulle ta med bullar och åka hem till henne så vi kunde fika med morfar.


 
 
Eva

Eva

26 mars 2009 17:18

Tänk på hur skitigt det blir nästa gång du är sugen på en hundvalp ;). Jag tycker det räcker med dom här hårbollarna jag har hemma. F-N, det är hår överallt, blir snart tokig.
Vad roligt att morfar kom över. Hoppas ni har haft en underbar dag.
Puss och Kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

27 mars 2009 20:52

Ytterligare en fördel med min "Mördarhund".INGEN skit drar hon in och INGET hår släpper hon heller. Skaffa en Dobbe!!! Hon är varm och luktar gott dessutom *smile*. Hon är min nya vetekudde ;-)

http://www.malinheden.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards