cillalindblad

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Knivsta idag!!

Av cilla lindblad - 29 mars 2009 10:25

Idag ska vi till mamma i Knivsta och häta påsk middag!! Dom ska till fjällen i morgon och blir nog borta en vecka eller två.

Vi ska hämta upp Anthon i Tomtebo först.


Eva kom igår och ville dricka vin, jag var lite för bakis för det så det vart cola för min del och vin för Eva´s, men vi e så tråkiga *ler* att vi gick och la oss vid 23,00.


Ifredags var jag på Festkommite möte hos Adde, vet inte om vi kom fram till något nytt men det var trevligt iaf.


Nu ska jag ner och käka frukost med Eva innan hon åker hem, Johannes kommer och hämtar Henke om en stund, så jag får väl ta barnvagnen och hunden på promis.


Hittade två intressanta hundannonser på blocket idag! Få se om det blir något utav det.

 


 
 
Eva

Eva

29 mars 2009 19:38

Tack för igår Cilla.
Det var kul att träffa dig...fast vi var visst lite trött i ögat båda två *skrattar*.
Hoppas ni fick god mat hos mamma.
Kramelikram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards