cillalindblad

Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Nalle att skicka vidare

Av cilla lindblad - 22 juni 2009 19:50

Skicka denna Nalle vidare till minst tolv Bloggvänner Inklusive mej:


Alltså Dina vänner ska även skicka tillbaks till mej:


På så vis får man fler som hittar till ens blogg + att man själv kan kika in till dom:


Sen gör du likadant:


Om det är nån som inte är intresserad av att få sånt här så hoppa över bara. Det här är helt frivilligt! :-)


Jag skickar denna nalle vidare till:

Malin

Helena Stark

Eva

Fanny Lundgren

Ingela Mans

Lina Edin

Sussie

Yvonne

 
 
Eva

Eva

23 juni 2009 08:58

Jag hoppar över detta. Har redan fått den en gång, men skickade den inte vidare. Är lite "allergisk" mot sånt här :).

Kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

24 juni 2009 21:21

Tack Cilla, så gulligt av dig :)

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

24 juni 2009 23:16

Har inte varit ute på några bloggar på evigheter, men ville kolla vad du har för dig. Jag blir alldeles rörd av alla dina fina inlägg om mig och de mina. TACK! Du är verkligen en sann vän och jag saknar dig. Kommer du någon dag?
Jag älskar dig!
Kram

 
Eva

Eva

25 juni 2009 20:17

Jag och Martin drar till stugan i morgonbitti. Om du inte har något att göra i helgen så kan du väl komma och hälsa på.
Du kan sova kvar på lördag om du vill för Johan kommer och hämtar Martin då så att jag får en kväll och natt för mig själv.

Kram kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards