cillalindblad

Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Utmaning?!

Av cilla lindblad - 11 november 2008 16:52

 Har Blivit utamanad av min Vän Malin Heden!! jag måste väl göra detta då!! Haha!!


Så här går det till:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet på inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag skriker alldelles för ofta på mina barn! Skulle behöva ha en Nanny!!


2. Tycker mycket om rött vin och röker för mycket när jag dricker!


3. Har jämnt tjugo bollar i luften!! Hur jag hinner med vet jag inte!


4. KAN INTE SÄGA NEJ!!! Måste börja säga ifrån!! Mår ju inte så bra alla gånger!!


5. Pratar alltid för mycket! (något som går/gått i arv till mina barn)!!


6. Borde prata mindre i telefonen om kvällarna! Men det e ju skön avkoppling när barnen somnat! Jag kan faktiskt prata samtidigt som jag hänger tvätt eller plockar ur diskmaskinen!


7. Är världens nyfiknaste människa!! Vet typ allt om allt och alla! Men det vet ni ju redan!!


Jag utmanar: Eva Grundin , Johanna Ö, Eva Mans, Helene Sandin, Malin Pettersson och Lena Hagman!

Säger bara Lycka till!!

 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

11 november 2008 21:30

*hahaha* Du är väl bara för härlig!!! I love you! Vad är det för snygging på pres.bilden ;-)?

http://www.malinheden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin Hedén IGEN

11 november 2008 21:32

Ps. Man fick skriva något positivt om sig själv också? Du glömde skriva "Jag är världens snällaste" Jag älskar andra och mina djur mer än mig själv" osv. Kanske inte de bästa egenskaperna för DIN skull, men du har många som tycker om dig tack vare det.
puss puss

 
Ingen bild

cilla

12 november 2008 21:49

Jag glömde bort de egenskaperna!! Haha!! Bilden på pres.bilden e lite ljus då!! Kan ju inte ha mig på en häst när jag inte har någon häst längre, eller??
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards