cillalindblad

Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Resan till Vikarbyn!!

Av cilla lindblad - 30 november 2008 17:00

Eva  & Martin kom och hämtade mig vid tio på lördagen. Vi hade bestämt attt vi skulle stanna till i Storvik, Eva sålde sin goja dit.

 I bilen säger Eva - Undra om dom har några hundvalpar??.

Vi kommer fram till Ronny och Camilla och ringer på dörren, det skälls en hel del där innanför! Vi går in och det första jag ser är tre små söta valpar!! Jippieee, eller inte??

Visst är han bedårande?? Ser ut som en liten Leonberger!! Hur gullig som helst! Jag försökte hundnappa de små liven! Men hur jag än försökte kunde jag inte gömma dom på något lämpligt ställe så att det inte skulle synas när jag gick där ifrån!!

Camilla berättar att det kommer snart lite främmande , ett par tidigare valpköpare ska komma!! Kul!

 Det fanns 3 valpar som var 6 veckor och 5 valpar som var 4 veckor!!

Alltså 8 valpar + 5 vuxna hundar!

 När sedan valpköparna och dottern i huset dök upp så hade det snabbt blivit 11 vuxna hundar och 8 valpar! Rena Hundparadiset för mig!!

Tack Camilla för mycket god Porterstek!! Med jättegod sås till!

"Valplådan" Detta är valparna som var 4 veckor!!  Det är "H" valparna!


Kan berätta att Camillas hus/tomt är som en liten minicirkus!! Olika djur överallt!! Olika sorters fåglar (alla möjliga), marsvin, råttor, kaniner, hönor, katter och säkert en hel del andra djur!! :-)

Valpen på bilden heter Hedda och den vill jag ha!!!!


Vår färd fortsätter mot Vikarbyn med ett rökstopp i Bjurs!! När vi kommer fram till Eva & Fredrik är vi riktigt kaffe sugna! Det blir en kopp kaffe med saffransbulle med mandelmassa i från jobbet!! MUMS!!!


Fredrik ska iväg, så vi tjejer + Martin då, får vara för oss själva på kvällen!! Vi pratar som vanligt gamla minnen och skrattar gott!! Eva gör en gudomlig Skink/broccoli paj med sallad! Mums för den oxå!

Tror att vi bara ätit jätte gott denna helg!!

Eva & Tuva!

Eva.G och Tuva!

Jag och Tuva!


Vilket otroligt snällt barn!! Nöjd med det mesta! Skrattade hela tiden, tror inte jag hörde henne gråta någon gång?!

Det har ni gjort bra  Eva & Fredrik!! (Tuva alltså)!!

Tusen tack för att vi fick komma!!

Hoppas vi ses snart igen!!

Hoppas att Tuvan kan ha kläderna när hon vuxit lite till!!

 
 
Ingen bild

Eva.M

30 november 2008 20:49

Åååhhh, va jag saknar dig redan!! Tack för att ni kom hit och hälsade på. Gofisan tackar så jättemycket för alla fina kläder och jag kan upplysa om att vi inte behöver inhandla ett endaste plagg i strl 86... Hoppas verkligen vi ses snart igen!!
Puss & kram från oss

 
Ingen bild

Cilla

1 december 2008 16:23

Jag saknar Er oxå!! Men det finns ju lurar att prata i!! Tack igen för en jätte trevlig helg!! Bra att ni inte behöver handla på ett tag då!!
Kram

 
Eva

Eva

1 december 2008 18:36

Hittade du inget bättre kort??? Såg ju ut som sju svåra år på kortet ;)

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

2 december 2008 16:38

Hej gumman!
Är förvånad över att du inte hade någon vappis med dig hem *skrattar*?
Jag har sett dina MMS, men som vanligt har jag inte orkat svara :-(. Ledsen för det, men du vet ju hur mycket jag tycker om dig?
Kramis hjärtat!
/Malin

http://www.malinheden.se

 
Malin

Malin

2 december 2008 16:39

Ps. Jag tror nog att Tuva är det sötaste jag sett på länge? Vilken liten sessa *love* Ds

http://www.malinheden.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cilla lindblad - 1 mars 2011 10:20


<3<3<3 Hipp Hipp hurra för finaste Eevan idag!! <3<3<3   Kommer att få gå på många kalas nu då??   Tingeling        ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:26


Grattis till finaste Lisa, på hennes alldeles egna dag idag! Hipp hipp hurra gumman!    ...

Av cilla lindblad - 28 februari 2011 14:20

Veckan som har varit har väl inte varit så speciell. På tisdagen åkte jag över med barnen till en kompis och sov kvar. Jag har jobbar alla dagar utom söndagen. I fredags tog vi det lugnt och kollade lite på Let´s dance å så. I lördags kom det över li...

Av cilla lindblad - 20 februari 2011 13:00

Har ju varit hemma mån, tis å ons och Vabat med lilla prinsessan som fick vattkoppor. Som tur var så har dom inte kliat på henne. Mannen fick vara hemma torså fredag! Måste ju dela lite på det liksom.   Fredagskvällen åkte vi in till U-a till någ...

Av cilla lindblad - 14 februari 2011 15:44

Ha en bra alla <3 dag alla nära å kära!            ...

Ovido - Quiz & Flashcards